29/08/2019

Zaterdag 14 september organiseren Lions club Voorst en zwembad De Schaeck een buitenbios op de zonneweide van het zwembad. Het bijzondere van deze buitenbios is dat de opbrengst ten goede komt aan de stichting Dorpsverfraaiing Twello.

In de middag is er een voorstelling voor kinderen van 6 tot en met 14 jaar. Vanaf 12:00 kunnen de kinderen zwemmen en daarna naar de film The boss baby kijken. Die begint om 14:00. Uiteraard wordt voor een drankje en een gezonde snack gezorgd.

In de avond draait een grappige, beetje brutale maar vooral adembenemend mooie met Oscars bekroonde film met onder andere Woody Harrelson. Voor een sneak preview zie www.moviemeter.nl/film/1112920. Vanaf 20:00 is het terrein open en zijn er enkele loungebanken en ligbedden beschikbaar en is er vooral plek voor je eigen stoel of kleedje. Wil je een echte drive-in-ervaring hebben, dan kun je een cabrio reserveren, inclusief full service VIP-bediening, hapjes en drankjes!

De opbrengsten komen ten goede aan de stichting Dorpsverfraaiing. Daarom zijn eigen consumpties niet toegestaan, maar zijn diverse drankjes en warme hapjes bij het zwembad verkrijgbaar.

'We vinden dit een ontzettend leuke actie’, aldus Frans Jansen, voorzitter van stichting dorpsverfraaiing Twello. ‘Iedereen een leuke middag of avond en wij kunnen met de opbrengsten nieuwe bloembakken aanschaffen of investeren in onze nieuwe tractor, dus komt allen!’

Deze buitenbios wordt mede mogelijk gemaakt door de hulp van kwaliteitsbouwers Horstink, brasserie Korderijnk en zwembad De Schaeck. Kaartjes zijn te koop bij de entree bij het zwembad. Voor kinderen is de entree € 3, voor volwassenen € 7. Wil je de film kijken vanuit een cabrio, dan is deze te reserveren voor € 100 voor twee personen, vooraf te reservering via lionsvoorst@gmail.com.