02/10/2019

Afgelopen zaterdag organiseerden Lions Club Voorst en zwembad De Schaeck de eerste buitenbios. De opbrengst van € 1.250 is overhandigd aan Stichting Dorpsverfraaiing Twello als steun voor al het werk dat zij doen om ons dorp mooi te houden.

Waar de kindervoorstelling in de middag door de warme nazomerdag een echte zwembaddag werd, was de avondvoorstelling romantisch rillen onder een heldere sterrenhemel. De temperatuur dook tijdens de prachtige film nog voor de pauze onder de tien graden! De ramen van de zeven cabrio’s van waaruit sommige gelukkigen naar de film Three billboards outside Ebbing, Missouri keken, zaten al snel onder de condens. En dat kwam niet alleen door de pittige Spaanse bitterballen die werden uitgedeeld.

‘We kijken terug op een geslaagde eerste keer van deze buitenbios’, aldus Frans Jansen, voorzitter van Stichting Dorpsverfraaiing Twello. ’De inzet van zwembad De Schaeck, de Lions Club Voorst, de sponsoren en al die bezoekers is een geweldige steun in de rug voor onze vrijwilligers.’