27/06/2022

In en na de bijzondere Coronaperiode werken de zorgverleners hard voor onze zorgbehoevende mensen in de Voorster gemeenschap. Hogere werkdruk door collega’s die regelmatig minder inzetbaar zijn, minder vrijwilligers en een dunnere sociale kring rond cliënten/ bewoners waardoor eenzaamheid een serieus probleem wordt. En dan is er ook nog het risico voor de eigen veiligheid. De dagelijkse druk en dat er te weinig tijd en aandacht is voor de cliënten/ bewoners maakt het extra zwaar.

Een goede reden om onze zorgverleners meerdere malen een hart onder de riem te steken. De Lions Club Voorst wil zowel de zorgverleners als de bewoners structureel bijstaan. Na een bloemetje in het voorjaar, boden ze de zorgverleners van de acht verzorgingstehuizen in onze gemeente een bedankje aan. Zo ook is rond de jaarwisseling een pakketje aangeboden om een appaltaart te bakken, deze werden hartelijk ontvangen.

José Driessen van September Twello ontvangt het bedankje van Paul Spaan namens Lions Club Voorst. Op de achtergrond enkele werknemers