20/06/2024

Tweede Editie van Lions Open 2024: Een Stralend Succes!

Afbeelding met kleding, persoon, buitenshuis, gras

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afgelopen weekend vond de tweede editie van het Lions Open 2024 plaats, een golfevenement op acht adembenemende landgoederen van de Gemeente Voorst. Mede dankzij de meer dan 60 enthousiaste deelnemers, de vele gulle sponsoren, 36 vrijwilligers en het stralende weer, was het evenement een groot succes.

Burgemeester Paula Jorritsma-Verkade opende het evenement met een inspirerende speech, waarna ze spectaculair de eerste golfbal wegsloeg die feestelijk ontplofte. Dit zette direct de toon voor een dag vol sportiviteit en plezier.

Met in totaal 15 flights werd er op de speciaal geprepareerde banen flink gegolfd. De landgoedeigenaren hadden hun terreinen met trots opengesteld, en de Lions Club Voorst had daar tijdelijk banen aangelegd waarvan een aantal met fun-elementen. Om de impact op het milieu zoveel mogelijk te beperken werd het vervoer tussen de landgoederen verzorgd met elektrische bussen.

Het evenement had een prachtige opbrengst voor drie goede doelen; Sportbedrijf Deventer in samenwerking met het AZC in Schalkhaar, het Etty Hillesum Centrum/ De Verschilmakers in Deventer en Stichting Papageno ontvingen elk een bedrag van €4.500,=. Met deze bijdragen zullen zij de kansen voor jongeren en jongvolwassenen verder vergroten.

Het Lions Open 2024 was een dag om niet snel te vergeten.

Foto alternatief

Afbeelding met gras, buitenshuis, sport, atletiekwedstrijd

Automatisch gegenereerde beschrijving