22/03/2024

LIONS OPEN  2024

Golfen voor het goede doel op de mooiste landgoederen van de gemeente Voorst!

Na het succes van de eerste editie LIONS OPEN in 2022, waar meer dan 100 enthousiaste golfers genoten van een unieke golfervaring, is Lionsclub Voorst vol energie gestart met de voorbereidingen van de volgende editie die gepland staat op:

Donderdag, 20 juni 2024.

Klik op link voor een impressie van de editie 2022 https://youtu.be/W9ktxiVKyOk

Lions Open gaat niet alleen over sportieve uitdagingen en plezier, maar ook over het ondersteunen van goede doelen. Bij de komende editie zullen we dankzij de deelnemers en sponsoren de kansen van vele kinderen en jongvolwassenen vergroten door het ondersteunen van een drietal goede doelen; De Verschilmakers van het Etty Hillesum Centrum te Deventer, Stichting Vluchtelingenwerk Nederland locatie Schalkhaar en Stichting Papageno.

Zou je het leuk vinden om op de speciaal voor dit evenement aangelegde banen te golfen? Schrijf je vandaag in en beleef een mooie, gezellige dag met je golfvrienden/ vriendinnen, collega’s, zakelijke relaties of familie.

Het is een volledig verzorgde golfdag inclusief vervoer tussen de landgoederen, ontvangst met koffie, thee en gebak, lunchpakket, snacks en drankjes onderweg en een feestelijke afsluiting met heerlijk diner bij de Deventer Buiten Sociëteit.

Je kunt je alvast aanmelden met een flight van 4 personen (€ 1.200,-) of individueel (€ 300,-) om zeker te zijn van deelname. Want op de mooiste landgoederen van de gemeente Voorst is er maar ruimte voor maximaal 27 flights. Heb je interesse om dit evenement te sponsoren? We bespreken graag de mogelijkheden.

Voor meer informatie of aanmelden: www.lionsopen.nl
Vragen? lionsopen.voorst@gmail.com